Gelukkig mooi weer - Reisverslag uit Ágios Nikólaos, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Gelukkig mooi weer - Reisverslag uit Ágios Nikólaos, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Gelukkig mooi weer

Door: debakkertjesopkreta

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

13 April 2010 | Griekenland, Ágios Nikólaos

Hallo Thuisblijvers, Het wonder is geschied: We hebben mooi weer! Het is nog steeds wel nodig een beschut plekje te zoeken, want de wind kan koud zijn, maar beschutte plekjes hebben we hier genoeg. Ondanks de kou hebben we toch een heerlijke tijd en al veel bekenden gezien. Ze zijn ook allemaal relaxed en in voor een praatje, want er zijn nog bijna geen toeristen en de meeste hotels zijn ook nog dicht. Ze zijn hier gewend om met de pasen open te gaan, maar dat viel zo vroeg dit jaar, dat ze toch nog even wachten. We hebben dus veel geluk gehad dat we hier al terecht konden.'s Avonds is het nog behoorlijk koud, dus als we uit eten gaan hebben we 3 lagen kleding aan en samen met de terrasverwarming en een karaf wijn + flesje raki komen we een heel eind.Gisteren hebben we ook ons 1ste ritje gemaakt, door de bergen, en het was weer prachtig. Alles is nog groen en gaat uitlopen. Morgen gaan we naar de markt, warme wintervesten worden nu voor 3 euro verkocht, en voor 's avonds kunnen we nog wel wat gebruiken, je wilt tenslotte niet elke dag in hetzelfde lopen.Op dit moment is er verder nog niet zoveel te vertellen, ons leven bestaat vooral uit relaxen, eten en drinken. Wel vieren we vandaag het feit dat we 20 jaar !! bij elkaar zijn, geen kattepis. De tijd is omgevlogen! Dus lieve allemaal, heel veel groetjes en liefs van ons beiden

• 13 April 2010 - 18:22

Eric & Lida:

Zie je wel, ik zag al bij de hele week zonnetjes staan! Dat moest goed komen! Gaan jullie nog bij Poulis eten? wij hebben daar ook eens binnen gegeten toen het kouder was.. wel een heel ander Kreta dan in de zomer/najaar he? Welk appartement hebben jullie eigenlijk? Horen we wel weer, liefs uit Amsterdam.

• 14 April 2010 - 18:02

Nico & Leonieke:

Dag lieverds, hebben jullie jullie 20 jarig bestaan gepast gevierd? Vast wel! Inderdaad een tijd hè en zolang kennen wij elkaar ook al....
    En...wintervesten gekocht vandaag? Hier is het af en toe ook erg frrris, brrrr, maar wel veel zon. Komend weekend gaan we 2 dgn naar Zeeland, naar pa en ma, even bijkletsen. We spreken elkaar weer. Veel plezeir nog en tot gauw. Dikke XX

• 16 April 2010 - 11:31

Remco En Anne-marie:

He fijn dat jullie het zo leuk hebben. Nu nog ietsje warmer en dan is het helemaal top toch?
    Van harte met jullie 20 jaar en dat er nog maar 20 mogen volgen!
    Geniet, groetjes,
    Remco en Anne-Marie.

• 13 Mei 2010 - 21:53

Marianne:

Cor je mag wel vrolijker kijken, haha. 20 jaar is geen kattepis schrijft ze! En jij steekt je tong uit :-)
    Leuke foto en beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd! knuf John en Marianne