Laatste dag - Reisverslag uit Ágios Nikólaos, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Ágios Nikólaos, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: debakkertjesopkreta

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

30 April 2010 | Griekenland, Ágios Nikólaos

Lieve allemaal, de laatste dag is aangebroken, vandaag op koninginnedag. Het is prachtig weer,we zijn een appartement opgeschoven, omdat die van ons weer was verhuurd. Inmiddels hebben we van iedereen afscheid genomen, met de nodige raki, alles is ingepakt en we gaan nog een paar uur genieten van de zon. De puppies zijn gefotografeerd, ze staan bij het betreffende verhaal, maar de foto's zijn niet erg duidelijk. Ze liggen in een donker hok, bewegen veel en ik wil niet flitsen, maar ze zijn te zien. Vannacht zijn we terug rond 3 uur met transavia vlucht HV 998 en morgen zijn we in de middag wel weer zover bijgekomen,. Iedereen de groetjes en tot gauw, de Bakkertjes

• 30 April 2010 - 13:02

Liesbeth :

1 mei vlieg ik naar Tunesie voor een reisje.. Zie of hoor je na 8-5!
    Wel thuis!
    Bye, XL

• 30 April 2010 - 13:37

Nico & Leonieke:

Gaan jullie nog maar lekker een paar uurtjes in de zon! Hier is 't ie inmiddels ook gaan schijnen na een regenachtige ochtend, zijn we niet meer gewend. We hebben een paar lekkere dagen in de bossen gehad, alhoewel Nico helemaal is opgevreten door muggen...z'n arm was vanochtend 3x zo dik. Koelen met ijs doet wonderen. We houden jullie vlucht in de gaten en wachten jullie op op Schiphol!! XXX Goeie reis

• 02 Mei 2010 - 10:26

Diana:

Nou welkom thuis in het natte nederland. hoop dat jullie hebben genoten en in de zon nieuwe energie hebben opgedaan. Groetjes diana