Bijna terug naar Nederland - Reisverslag uit Ágios Nikólaos, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Bijna terug naar Nederland - Reisverslag uit Ágios Nikólaos, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Bijna terug naar Nederland

Door: debakkertjesopkreta

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

29 April 2010 | Griekenland, Ágios Nikólaos

Lieve allemaal, Jullie merken allemaal aan de beknopte info van de laatste dagen dat we erg weinig meer doen, sterker nog, helemaal niets! We rusten, eten, drinken en slapen. Het weer is door de beruchte noordenwind een stuk kouder, de gevoelstemperatuur ligt ver beneden het punt dat wij aangenaam vinden. Gelukkig kunnen we altijd wel een plaatsje uit de wind vinden, en dan is het nog steeds goddelijk,we zijn goed gekleurd. Altijd wanneer het in Nederland mooi is, is het hier minder. In Nederland wordt het in het weekend weer minder, hier dus beter, we zitten net verkeerd. Maakt niet uit, we hebben genoten. Morgenochtend verkassen we naar een kleiner appartement waar we de hele dag kunnen blijven want we vertrekken pas om 24.00 uur. We gaan hier en daar nog afscheid nemen, nog een paar boodschappen doen en verder vooral zonnen en uitrusten. Om ongeveer 8 uur 's avonds vertrekken we richting Heraklion om de auto in te leveren en te wachten op de vlucht, rond 02.30 Nederlandse tijd zijn we dan op Schiphol. Ook zullen we morgen nog foto's maken van de puppies want die ontbreken nog aan het hele verhaal. Ik voeg nu nog de laatste foto's bij, o.a van het vervangen van een schotel in de hoge radiomast achter het appartement. Zo zou het in Nederland in ieder geval niet mogen.Iedereen heel erg bedankt voor de reacties, deze maal ga ik er een boek van laten drukken, alle foto's, verslagen en reacties komen erin. We komen nog terug met een afsluitend verhaaltje, iedereen tot ziens in Nederland, Liefs Han en Cor

• 29 April 2010 - 22:01

Bakkertjes Rijswijk:

Wat kunnen 3 weken toch snel omgaan. Zo bellen wij jullie om een fijne vakantie te wensen en zo krijg je al weer een bericht dat jullie de terugreis al weer bijna zijn begonnen. Maar uit alle verhaaltjes en verhalen blijkt wel dat jullie het weer enorm naar je zin hebben gehad. Geniet nog evewn lakker van de laatste volle dag, dan bellen we zaterdagochtend vroeg om te vragen hoe de reis is gegaan. Nee hoor geintje. Dikke kus van ons en tot volgende week!

Groetjes van
    de Bakkertjes uit Rijswijk

• 30 April 2010 - 09:07

Remco En Anne-marie:

Hoi hoi,
    Wat een prachtige foto's en ohoh wat krijgen Rem en ik hierdoor nu ook zin om lekker op vakantie te gaan. Nog 14 dagen dan is het voor ons ook zover.
    Wij wensen jullie nog een hele fijne laatste dag en voor vannacht een hele goede reis. Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad en door al jullie verslagen is het net of we er een beetje bij zijn geweest. Super!
    Liefs, Rem en An