Aankomst op Kreta - Reisverslag uit Ágios Nikólaos, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu Aankomst op Kreta - Reisverslag uit Ágios Nikólaos, Griekenland van Hanneke Bakker- Maas - WaarBenJij.nu

Aankomst op Kreta

Door: debakkertjesopkreta

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 April 2010 | Griekenland, Ágios Nikólaos

Hallo allemaal,
Na een voorspoedige reis zijn we gisteren aangekomen op de plaats van bestemming, erg vermoeid wel, want we zijn niet naar bed gegaan de avond ervoor. Precies op tijd (05.20) gingen we de lucht in en om 09.45 zijn we hier geland. Weliswaar is het hier een stuk warmer dan in Nederland, maar toch niet om te zeggen:"ik doe lekker mijn bikini aan". Gisteren zijn we uit eten gegaan met alle lagen kleding die we vinden konden, want 16 graden met een schrale noordenwind is toch echt geen terrasjesweer! Gelukkig kennen ze ook hier de terrasverwarming. De huishond (Saboa, boxer) is hoogzwanger en waarschijnlijk kunnen we de kleintjes nog bewonderen, want ze gaat rond de 20ste bevallen. De katten hadden zich nog niet regelmatig laten zien, die komen meestal pas als het wat warmer wordt. Wij hebben gisteren echter onze karakteristieke psspsspsst laten horen, en bij wakkerworden van morgen zat ons kleine siameesje te wachten en sprong ons in de armen blerend en wel. Ze is ook niet meer bij ons weg te slaan, ze is zo blij. Toen we haar uren later buiten zetten liep mevrouw om en kwam via het balkon weer binnenlopen! Ook Saboa staat steeds bij de deur te snuiven. We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Casa en daarna zowat 12 uur geslapen. Vandaag alleen naar de Lidl geweest en naar de bakker en daarna weer slapen. Het is nu donker en grijs en het heeft ook geregend. We gaan straks wel nog uit eten, maar bij een vriend waar we ook binnen kunnen zitten,. De weersverwachting volgende week is wel beter gelukkig, de temperaturen gaan dan wel boven de 20 graden komen.Hier in Adrakos hebben we nog niet de salade gevraagd, Lida en Eric, maar zodra we wat weten laten we het horen. Het aardige nichtje aan de receptie is er gelukkig weer wel en ook de anderen zijn nog allemaal aanwezig. Alleen jullie niet, en dat is op zich natuurlijk een groot gemis. We hebben in ieder geval de geurkaarsjes weer ingekocht, ook de wijn en andere lekkere zaken dus in onze gedachten zijn jullie er zeker! Dit was het voor nu, iederen de groetjes van De Bakkertjes op Kreta

• 10 April 2010 - 15:51

Eric En Lida:

He lieve Bakkertjes, het is nog vroeg in het seizoen ook met het weer. Maar.. als die voorjaarszon er eenmaal is dan is tie er ook!! Die bikini doe je dan maar even binnen aan Hanneke, verwarming (Cor) op 10. Die poezen gaan zich ook weer verzamelen nu julie er zijn en het is ook weer eens wat anders om het zomer te zien en voelen worden op Kreta. Nou, dit is een leuk systeem Hanneke, fijna vond en dag, liefs van Eric en Lida.

• 10 April 2010 - 17:05

Diana:

Het weer zal vast wel beter worden. Geniet er samen van. Jullie hebben het verdiend. Leuk om elkaar op deze manier te volgen he. We wisselen elkaar mooi af
    Groetjes

• 10 April 2010 - 17:37

Paula En De Postduif:

Wij wensen jullie heel veel plezier en iets warmer weer.

• 11 April 2010 - 07:46

Remco En Anne-marie:

Hoihoi,
    Leuk weer een verslag van jullie te ontvangen. Leuke foto's ook, wat een "snoepies" he!
    Geniet maar lekker van jullie 3 weken, heerlijk hoor!
    Nog onwi
    Wij gisteren een prachtige zonnige dag met een flink briesje. Vandaag wat meer wolken en zeker geen 16 graden, zoasl bij jullie.
    Onwijs bedankt voor de superleuke kaart! Die bewaar ik hoor.
    Veel plezier en tot hoors!
    Groetjes, Remco en Anne-Marie.

• 11 April 2010 - 09:40

Roy En Marijke:

Hallo Han en Cor, geniet er mmar van . De temperatuur gaat geheid omhoog bij jullie.
    Hier is het nog fris.
    Onze trip naar Aruba is gecancelled door de officials 1 week voor vertrek.
    Helaas, maar je hoort het nog wel.

groetjes ,
    Roy en Marijke

• 12 April 2010 - 14:02

Nico & Leonieke:

Bedankt voor jullie lieve sms-jes! Ga maar lekker genieten samen, lekker uitrusten en bijtanken, want dat hebben jullie allebei wel even nodig. We wachten weer op het volgende reisverslag, gezellig om te lezen en ook wel een beetje jaloers hoor!! Dikke kus van ons allebei

• 12 April 2010 - 14:04

Hans En Linda:

Hee moppies,

Al is het dan nog niet echt lekker weer, ons hart slaat toch wel harder, alleen de gedachte al aan "ons eiland" zorgt voor kriebels.
    Heerlijk hè al die dieren weer !! En dan ook nog de kans op een bevalling !!!Bofferds !!
    Jongens, geniet ruim en doe lekker veel energie op.
    Liefs, dikke knuf, wij

• 12 April 2010 - 19:11

Ellie & Jan:

Hai Haagse lieverds, we willen even laten weten dat we jullie volgen op Kreta. We zijn helemaal niet jaloers hoor ....welneeeeeee! Dikke kus van ons en geniet maar lekker.Groetjes uit Amsterdam